lørdag 13. mai 2017

Kurs i koptisk bokbinding

Endelig fikk jeg det for meg at jeg skulle holde et lite kurs igjen. Det har blitt en stund siden og sist gang var jeg også langt vekk, helt borte i Sandnes!

Denne gangen blir det et lite privatkurs her hjemme hos meg hvor Bokstaven Bokbinding & Kalligrafi holder til. Her er litt informasjon om hva kurset vil inneholde:

De kristne kopterne i Egypt var de som startet og binde inn bøker på moderne vis med inndeling i seksjoner og med søm i bokryggen. 

På dette kurset vil du lære å brette boksider og sy etter den metoden de brukte fra ca. år 6-700 e.Kr. Kurset går over to dager. Materialer kjøpes av kursholder. Utstyr kan lånes eller kjøpes. 

Pris: 1600 + materialer 
Tid: kl. 10-16, lørd. 10.6 - sønd. 11.6
Sted: Edvard Griegs vei 4, 1410 Kolbotn

Det er kun 6 plasser. Lunsj er inkludert. Materialkostnader vil bli på ca. kr 6-800.

Påmelding skjer ved å sende e-post til tone@bokstaven.net

Link til facebooksiden min: https://www.facebook.com/events/612526668942947 Lik og følg gjerne siden min der også!

Ingen kommentarer: